czwartek, 5 września 2013

Suknia :)...

Dzisiejszego pięknego i słonecznego dnia postanowiłam podzielić się z Wami zdjęciami z Suknią w roli głównej. Jest to suknia poprawinowa :) Moja Aleksandra czyt. Panna Młoda bardzo chciała bym to ja uszyła jej suknię która będzie zwiewna dołem i będzie miała ramiączka.

Powstał projekt uwzględniający życzenia Oli:)


   Dół powstał z dwóch warstw szyfonu, wszystko po to by uzyskać zwiewność. Spodnia część szyfonu została połączona z podszewką by mojej Oli nic nie prześwitywało:) Do tego wielki rozporek, który było widać gdy Ola szła. Suknia po prostu frunęła razem z wiatrem.
 Górę stanowi gorset w kształcie serca z lekko zaokrąglonymi ramiączkami. Na linii talii ozdobny pasek składający się z dwóch części. Jednej satynowej i drugiej szyfonowej z licznymi termoprzylepnymi cyrkoniami. W projekcie tył był zapinany na guziczki ale doszłyśmy do wniosku, że wiązanie będzie lepsze;p Bardziej ją ściśnie:) 




2 komentarze: